Tie iti plac Paianjenii? - 3


Sunt convinsa ca tu, dragule, cunosti sentimentul ce l-am avut in acea seara, cand iti pica o carte in mana si nu o mai pui deoparte pana nu o savurezi pe toata, fila cu fila, scoarta-n scoarta. De ce? Pentru ca are un continut captivant. Spre deosebire de titlul ce ma inspaimanta si imi provoca frica, stii bine fobiile mele. Am descoperit o poveste de dragoste scrisa de Sandra Brown "Panza de paianjen". Ruda mea nu mi-a recomandat-o, deoarece este o carte pentru acele persoane ce sunt mai in varsta, mai trecute prin viata. Cum tot ce imi este interzis ma atrage, nu am ascultat de dansa, asa ca am inceput lectura. Nu am stiut cum trec minutele, secundele. O ora si jumatate de cand nu scoteam o vorba, eram captivata de continutul cartii. Te-am facut curios, nu? Sa incepem. Kathleen, o femeie de 26 de ani, este educatoare intr-o tabara pentru orfani. Acolo, il cunoaste pe Erik, un cameraman mustacios foarte simpatic. Continuam povestirea in alta zi pentru ca acum este tarziu si mi-e somn...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu