Obsesia rujului Incepe


Vreau sa va vorbesc despre obsesia mea pentru rujul de la Beauty Factory. L-am cumparat de pe Cosmetic Style cu 25 de lei in nuanta Salmon Pink. E unul din cele mai hidratante rujuri pe care le am (si am cam 50), este pigmentat, insa cel mai mult imi place ca, din cauza ca este hidratant intra in buza si rezista foarte mult. Am devenit fan al acestor rujuri si mi-as mai cumpara vreo doua nuante dar nu o voi face pentru ca deja am exagerat cu cumparatul rujurilor. E o nuanta de roz pal, foarte natural il port des pentru ca persista si nu imi place sa reaplic de multe ori rujul. Si mi-am mai cumparat si doua nuante din noile rujuri de la Avon de care sunt placut surprinsa. De fapt am sesizat ca in ultima vreme, Avon scoate la lumina destul de multe produse bune, era un timp cand efectiv nu gaseam pe ce sa-mi cheltui banii de la ei, acum caut mereu si nu exista luna sa nu achizitionez cate ceva de la ei. Este vorba de noile rujuri Shine Attract.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu