Obsesia rujului Incheiere


Primul mi se pare ca da mai bine pe un ten mai bronzat, este de fapt mai mult un rosu decat coral si fata de Mysterious Mauve, are niste particule stralucitoare care capteaza mai mult lumina. Ma iertati ca nu am facut swatch-uri dar aparatul meu foto nu scoate deloc nuantele asa cum sunt ele in realitate si nu as face decat sa va induc in eroare. Insa cele pe care le veti vedea in postarea viitoare vor fi foarte aproape de realitate pentru ca tocmai mi-am comandat un aparat foto profesional, cu ajutorul caruia voi face pozele mult dorite pentru voi. Vroiam sa fac lucrul asta demult insa pana acum nu am dispus de bugetul destul de mare necesar achizitionarii. Am mai cumparat cate ceva si am mai multe despre care vreau sa va vorbesc insa ma opresc acum aici. Eu va urez sa aveti parte de o mult asteptata primavara frumoasa, insorita si va pup dulce. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu